mirage333 Linainci69 kendim yapiyorum :) daha dün aldım hatta 22 haftaligim Bi öncekinide 15. Haftada yapmistim sanirim
Sinoooom Linainci69 almamanı tavsiye ederim benimde vardı göbek tüylerim belirli şekilde rahatsız oluyordum ama almadım şuan 34 oldum tüy müy kalmadı hepsi döküldü gitti
Duygu388 Bndede çok tüylenme oldu hamile kaldım kalalı ama aldırmıyorum almakda istemiyorum bir süre sonra döküldüğünü sölediler
Duygu388 Linainci69 Valla bn bikini bölgem koltuk altım bacaklarım bide bunlara çok önem veriyorm karın o kadar önemli değil inşallah doğumdan sonra sana zorluk olmaz 😘😘
bbnngg Linainci69 34 üm ptesi yaptırdım. Herhangi bir sıkıntı yaşamadım. 38 gibi de komple ağda yaptırmayı düşünüyorum.