_neslihan_ Hanımlar sizce kullanışlımı bebeğime alsam mı hani duruyorlarmı içinde oyuncakları falan varya dikkatini çeker oynar belki diye düşünüyorum ama kullananlar ne düşünüyor
Buket1509 _neslihan_ ben 4 moms ın anakucağını kullanıyorum ve resmen kurtarıcı alın aldırın diyorum sadece 😂kızım prematüre doğdu 2000 gram. Şu an 6 aylık 6.5 kilo ve hala severek kullanıyoruz evet 9 kiloya kadar ama zaten bebeklerin en zorlu olduğu süreçleri atlatana kadar ancak 9 kilo oluyorlar tavsiye ederim ben uygun almıştım şu an pahalı ama gerçekten çok işe yarıyor
babyninannesi bende ondan alicam canim öneriyolar digerine gore daha iyiymis , basinda beklemek zorunda kalmiyosun ayaginda elimle sallamak zorunda olmuyosun o yondem iyi bana.gore , islerinide halledersin
_neslihan_ babyninannesi BİM’e geliyor 1 nisanda hemde 200 TL eğer kullanmazsa üzülmemde aşırı pahalı değil belki onu alırım bende ya
Damli Doktorlar günde 2 saatten fazla kullanılmamasını öneriyor taşıma kapasiteleri de çok düşük 9 kg falan oluyor ortalama daha fazlası da varmış da 2 saatten fazla önerilmiyor diye almıycam bende istiyordum
_neslihan_ Damli bazen yemek falan yaparken iyi olur sallarım uyur onda zaten toplasan 2 saat durmaz bile öyle kararsız kaldım bende belki alırım ya bime geliyor 200 TL ye gayet uygun
Deletedmom7373700 _neslihan_ ama o normal sanırım. Elektronik değil. Otomatik sallama ve müzik özelliği yok
_neslihan_ Deletedmom7373700 sallanan değil zaten elimle sallarım ilerde büyüdükçe hareket ettikçe zaten sallanır kendi kendine
Deletedmom7373700 _neslihan_ beşik gibi olur o zaman aynı mantık 🤷🏻♀️ Otomatikler çok güzel koy sallansın bizde işimizi yapalım ama çok pahalı nasıl alacaksak delirtprum artık 😂
1408 Damli her bebek bir mi bilmem ama bizim müzikli otomatik 1 dakika zor duruyor için de istemiyor boşuna aldık o kadar para verip 🥺
Handuuss88 Benim için resmen hayat kurtarıcı oldu.yeni doğum yaptım 15 gün oldu olmadı beveğim sadece bunun içinde uyuyor,sakinleşiyor kesinlikle almalısınız.Bende bimden almıştım,bu kadar iie yarıcağını düşünmemiştim..