Gizemdd ovulyasyon geç tutuyor ola bilir. Türk olmağıdım için yalnış yazmış ola bilirim kusura bakmayın. Benim de gecikmem olmuştu test negatif çıktı, doktora gittim ultrason muayine oldum alttan bakıldı gebelik yok dediler. Fakat 1hafta 10 gün kendini koru, ağır iş yapma sıcak banyo yapma, fırına filan yaklaşma yeniden test yap dediler. Yaptın gebelik vardı. Şimdi oölum 1 yaşında 😍🤲