Kızlar iki hafta önce ilk doktor kontrolüm vardı. Aynı hastanede murat doruka gitmiştim ve eski doktorum olmasına rağmen çok ilgisiz ve tuhaf tavırlarıyla beni gittiğime pişman etmişti. Bugün mustafa sağlamdan randevu aldım. Gerçekten benim için ilk randevu kesinlikle bu oldu. İlgisi yaklaşımı, ultrasonda her şeyi tek tek anlatıp göstermesi, daha ben sormadan her detayı anlatması ve aydınlatması olsun benim bi doktordan beklediğim her şey vardı bu muayenede. Doktor arayışında olan ya da benim gibi doktorundan memnun olmayıp yeni doktora geçmek isteyen herkese tavsiyemdir😊