NurNaz OsmanGoktug31 canım 3. Günü hastaneden çıktığımda eve geldiğimde hemen ben ve bebeğim duş almıştık 10 15 günü tam toparlanmistim
Mevludedamgaci OsmanGoktug31 doğumun ertesi günü taburcu oldum ve eve gelir gelmez dus aldım su geçirmez bant yapıştırdılar hastanede o yüzden sorun olmadı 5. Günden itibaren bantsiz bir şekilde yıkanmaya basladim
OsmanGoktug31 NurNaz Duş alırken neye dikkat ettiniz herhangi bir sorun oldumu ? Tamamen eski halinize dönmeniz o kadar kisamı surdu
OsmanGoktug31 7266gnl Doktorum işitme testinden sonra yıkanmasın da bir sorun olmayacağını o bölgeyi kuru tutmamizi soyledi
NurNaz OsmanGoktug31 canım ayakta duş aldım sezeryan olduğum yere dokunmadım evet 15 güne tam toparlanmistim bir hafta kız kardeşim kaldı yanımda okulu nedeniyle gitmek zorunda kalmıştı sonrasında ise kendi kendime bakmıştım 2 yaşında kızım vardı çok şükür bir sorun olmadi
NurNaz Dudu_123 evet cnm 3.gunu taburcu oldum gaz çıkarana kadar bırakmıyorlar 2.gunu akşamına artık söyledik normalde de kabizim zor cikiyorum WC dedik lama verdiler onu yaptıktan sonra afadersiniz büyük tuvalatimi yapmıştım sabahına ise taburcu ettiler