Elanurgvn61 Elifcee991 Yürüyüş ve kahkaha atmak bende ki tek çözüm oldu. 34 haftalık gebeyim en başından beri kabızlık cektim çok güldüğüm zaman böyle kahkahalara boğuluncaya kadar gülünce kurtuluyorum birde yürüyüş yapınca 😊
gizemm0688 Elifcee991 kayısı özellıkle gün kurusu veya sutlu yulaf ezmesi bol su eger kı bunlar da ıse yaramazda duphalac surup önerdı doktorum
Esenasel Elifcee991 Bana kabizligi kan yapması icin içtiğim ilaç yapıyormuş iki uç gündür kullanmadım ve düzeldim ikiz olduğu icin zorlamaya korkar olmustum zaten iki haftam kaldı icmiycem bende pekmez yiyorum hergun bende napayim
Leman- Peperonni yok ya asitli içecekler kadar bir zararı yok en azından benim bildiğim ben hazır meyve suyu içiyorum
mororkidee Peperonni bunlar şekerinizi yükseltir. Sabah aç karına bir kaşık zeytinyağı içmek ve kefir iyi geliyor hem de sağlıklı
Peperonni mororkidee Canım sürekli deniyorum ceviz gün kurusu zeytinyağı hatta geçen doktora şurup yazdırdım zorla dulcasoft verdi. Heralde ilaçlardan beni mahvetti zaten eskiden de kabızdım ama şu an ıkınmakta yasak olduğu için zorlanıyorum 😶
Tgb7 Ben geceden bi bardak suya 2,3 kayısı 1,2 ceviz koyup sabah suyunu içip içindekileri yiyorum iyi geliyor 👍