Kprn000 Glbn34 son ana kadar normal doğum istiyorduk ama çatı darlığı çıktı yine de son haftaya kadar bekleme kararı aldık..
Gamzekrem Bende normalden korktugum ıcın 6 temmuz sezeryan🥰 Ama rahimde kısalma oldugu ıcın erken dogum olabilirmiş dualarınıza ihtiyacım var 🙏
Yavrumu-beklerken123 Gamzekrem Sağlıkla kolaylikla doğum yapan inşallah,günü şimdiden doktor mu verdi 6 temmuz diye merak ettim ,yoksa programa göre mi dediniz
kuzeymomss Glbn34 33. Haftamızdayız şuan dönmüş durumda bebeğimiz normal çok istiyorum, sezaryenden çok korkuyorum ama tabi ki allah neyi nasip ederse o
Gamzekrem Yavrumu-beklerken123 ben sezeryan ıstemıstım normal dogum 18 temmuz dedı eger sezeryan ıstersen kurban bayramı dedı bende bayram diyince babamız yok diince erkene aldı canımm kendım belırledım
Ozlemsarap Normal gonulden gecen ama suan plesenta rahim agzini kapatiyormus 20 ye kadar beklicez bakaljm yukari cikarsa sorun yok cikmazsa gecmis olsun🙈 saglikla gelsin saglikla kucaklasalim yeter hepsi kabulüm
1Cicekanne Glbn34 bende normal istiyorum dua ediyorum normal olsun diye ama kızıma bağlı bakalım nasıl gelmek isterse.
1Cicekanne Aranızda özel hastaneye giden var mı? Yani muayeneleri orda yapan doğumu orda yapacak olan?
Whitewomen Glbn34 Ilk doğumum normal oldu çatı mauynesi olmama 1gun kala doğum yaptım çatım dar ve pelvis kemiklerim içe doğruymuş bebeğim biraz zorladı ama ikinciye hamileyim yine normal düşünüyorum bir sorun olmazsa