Gamzess1 Kızlar dün aşı oldum dün pek yoktu şimdi çok ağrıyo ya yapabileceğim bi şey var mı biliyor musunuz normal Mİ bu Ağrı
cesuranne Gamzess1 bir hafta öldüm ağrısından resmen. İkincisi ağrımadı ama öyle. Bir parol içebilirsin demişti bana da