sema_mom Kizlar son adet tarihim 16 Mart adetime 10 gün var şuan ve ben dün sabah test yaptım ikinci cizgi silik çıktı sizce gebelik var mı yoksa test mı bozuk
cgnduru sema_mom silik çizgi pozitif demek canım yeni başlayan bir gebelik olabilir.. bozukmu bilemem tabiki ama sabah erkenden sağlık ocağında kan ver sonucu hemen çıkar zaten ❤
hll_clm sema_mom adetinize kac gun var. Birde sonuc hemen cikti mi bu test markasi genelde yanlis sonuc veriyor gecen ay bnde ayni sorunu yasadim
Bfduam sema_mom ovülasyonla takip ettiysen yumurtlamanın kaçıncı günü böyle çıktı? Bu takvimde olsa bile çıkmaz biliyorum, ya da üstüne görmüş olabilir misin?
Gamzess1 Canım bence kan testi ver bende adetime 10 gün kala öğrenmiştim gebeliğimi inşallah gönlünce olsun
Ayserose1001 sema_mom Google hızlı resim yükle yaz canım organ ilk çıkana tıkla orda resim yğkle var yükle sonra altta çıkan adresi kopyala yoruma yapıştır
Damlacaa sema_mom canım benim ki bundan daha da silikti kan verdim beta 72 çıktı ve adetime altı gün varken öğrendim erken döllenme olmuş çünkü 🥰 kan ver hemen çıkar ama var gibi duruyor gözün aydın maşallah 🥰