Kbrayankkk canım bu herkeste farklı oluyor ben kızım 6 aylıkken çalışmaya başladım, o dönem 4 ay regl oldum az emzirdiğim için sonra işi bıraktım tekrardan kesildi. Korktum doktoruma gittim dedi ki emzirdiğin için regl olamaman normal, yumurtaların da normal gözüküyor eğer emzirmeyi bırakınca olmazsan gel dedi. Ben regl olmadan hamile kaldım 😂😂😂