Happyhan Merhaba anneler 1 eylulde sezeryanla cok sukur bebegmi kucagimza aldim. Genelde normal solunumu fakat uykuda belli araliklarla yada emerken belli araliklarla cok hizli ve cok sesli nefes alip veriyor bi sure oyle nefes alip sonra normale donuyor ama bu durumu uykuda memede sık yapiyor deneyimli anneler bu durum normalmi yoksa endiselenmelimiyim nolur cevap cok sagolun
iremby Happyhan hapyykidste daha tecrübeli dogum yapmis anneler var orda sorarsanız daha iyi cevaplar alabilirsiniz