İlk hamileliğim ve gerçekten kendimi bu konuda yalnız hissediyordum çok zor biraz yemek yiyebiliyorum sadece su tükete biliyorum aşırı kokuya hassasiyetim arttı buzdolabı kokuyor her şey kokuyor sanki her şey şuan çile herşeyden midem bulanıyor , istifra etsem belki rahatlarım ama yok sadece uzanıyorum bütün gün . Bu durum hiç geçmeyecek mi daha 3 haftalık hamileyim öğreneli 5 gün oluyor 5 günde 3 kilo verdim . Yarın dışarı çıkıcam nasıl ayakta durucam kara kara düşünüyorum . Allah yardımcımız olsun