MomNalbant bende tam detaylı bilmiyorum ama boyundaki damarlardan birinin yerinin farklı olmasıymış,bu farklılık 100 down sendromlunun 30 unda,downlu olmayanların da 100 tanesinin 6sında varmış,bu yüzden bulgu olarak kabul ediliyormuş. Tabi sadece bir bu bulgu yüksek oranda downlu demek değil,herhangi bir sorun teşkil etmeyeceğini,ileride solunum problemleri yaşarsa doktorunuza arsa teşhisi konduğunu söyleyin ona göre tedavi yolu izler dedi doktorumuz. Gönlünüzü ferah tutun lütfen,%100 downlu doğacak dediklerinde bile çocuk normal doğuyor. Ayrıntılıyı yapan doktor söylemek zorunda olduğu için söylüyor gördüklerini,kendi kadın doğumcuma arsa teşhisini söylediğimde önemsemedi bile.bebeğim şimdi gayet sağlıklı çok şükür,2 aylık bile olduk💗💗