Anneolacakmiyim Kızlar klomenin 3. Günündeyim bugün sağ kasığımda hafif batmalar var yumurtalıklarım mı uyarılıyor noluyor korkuyorum kist oluşmasından 😔 Ovulasyonla takipteyim henüz pik olmadı 🥲
Damlacaa Anneolacakmiyim assiiri normal ben klomeni kullandığım gün adetim kesilmişti hatta ve çatlatma iğnesi in yapılacağı güne kadar ağrı çektim yumurtalar normalden fazla buyutulmeye çalışılıyor ki iri sağlıklı olsunlar diye kasıklarım taş gibiydi doktora gitmiştim dayanamayıp bişey mi oldu diye yumurtaların büyüyor hiç bir sorun yok demişti endişelenme evet kist yan etkisi klomenin ama düzenli aylık kullanımlarda olur bence
12siradanbiri Anneolacakmiyim benim 4.kullanişim bu ay , hiç kasik agrisi vs olmuyor ben de .Ben de tam tersi neden agrim yok acaba yumurtam olusup büyümüyor diye dusunuyorum
Brglyksk_ Anneolacakmiyim ben kullandım 3 buçuk cm santim oluşmuş ve 1 yumurtam catlamıs 16 gün yumurtam çatladı benm adetime daha 9 gün var