Kubra_kalkan Kızlar bebek küveti bakıyorum doğuma 2 hafta kaldı hala almadım ve çok pahalılar, var mı önerebileceğiniz küvet siz nerelerden aldınız ?
-PembePapatyam- Kubra_kalkan cuma günü bime gelecek en uygun ve kullanışlı olan o katlanabilşrden alabilirseniz alın derim ☺️ yerdende tasarruf bence
Sedaerbil Kubra_kalkan bn civilden almıştım 70 tl ye indirime girmişti.şuanda varmı bilmiyorum internet sitesinde bazen gözükmüyo bn magazadan aldım gayette güzel
Kubra_kalkan -PembePapatyam- çok hoşuma gitti ama yine de biraz pahalı geldi bana ayrı ayrı kova ve maşrapası alındığında yine 250 küsür yapıyor aslında 🤭
Kubra_kalkan Sedaerbil 70 tl hiç bişey değilmiş bırakın trendyolu falan şu bimilyoncu dediğimiz yerlerde bile en ucuzu 250 tl belki de benim oturduğum yerde böyledir sadece
eylulmucizesi27 kuzeyinannesi_ bende bu küveti aldım katlanabilir değil ama fiyatlar çok pahalı ve o kadarına gerek duymadım bunlada aynı işi görücek sonuçda 😄
Sedaerbil Kubra_kalkan 15 tl ye kovasını 7 tl ye maşrapasını 70 tl ye küvetini aldım 55 tl de filesini aldım
basakerdvn Kubra_kalkan katlanabilen küvet seti aldım bime de geleeck ama ben trendyoldan 10 lira daha ucuza buldum aynısını bide eve teslim edilecek bimle uğraşmak istemedim
Dark Kubra_kalkan https://www.e-bebek.com/baby-plus-bebek-kuvet-seti-3-parca-mint--file-hediyeli-p-byp-3006/?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=15447213491&utm_content=&utm_term=&gclid=EAIaIQobChMI-cXvlbPu9gIVxAIGAB1RBAN0EAQYASABEgJtm_D_BwE
MomM13 Kubra_kalkan Bence katlanan kuvet yerine banyo destegi almanizi tavsiye ederim tek kisi cok rahat yikayabilirsiniz boylelikle
bensu2 Kubra_kalkan çok pahalı birşey alma ben 3 4 ay kullandım sonra kaldırdım çünkü hareketlendikce çok zor oldu kafasını falan hep kaldırmaya çalıştı sonra oturak aldım şuan bebişim 7 aylık oturağında yıkıyorum tavsiyem