EsmaSelma Arkadaşlar 39 +3 olduk ama hala bi belirti yok. İnsanın sabrı zaman geçtikçe azalmaya başlıyo. Sıkıntılar zaten artıyo artık. Normal doğum yapmak istiyorum ama zaman geçtikçe de sezeryana muhtaç olmaktan korkuyorum. Bu kadar uzun süre bekleyişten sonra normal doğum yapan var mıdır öğrenip birazda olsa rahatlamak istiyorum
burcuali38 EsmaSelma ben 40+3te kendi sancım gelerek normal doğum yaptım.Bende senin gibi hiç doğmayacak herhalde diyordum ama çok şükür şimdi 5aylık bir kızım var 👼 darısı sana inşallah ❤
EsmaSelma Busrasahin7714 Kendi sancınızla mı yaptınız doğumu yoksa suni sancıyla mı. Açılmanız nasıl ilerledi?
Busrasahin7714 EsmaSelma kendi sancilarimla basladi ama acilma icin yeterli olmayinca suni sanci ve epidural aldim. Epiduralden sonrasi cok rahatti zaten
EsmaSelma Busrasahin7714 Epiduralde ıkınma hissiniz nasıl geliyor peki yada doktorlar mı uyarıyor ıkının diye?
EsmaSelma Espbulut Maşallah ne güzel olmuş. Allah analı babalı büyütmeyi nasip etsin 😊 Dikişiniz oldu mu peki?Kaç saat sürdü doğumunuz?
Busrasahin7714 EsmaSelma afedersiniz ama sanki buyuk tuvaletiniz gelmis gibi bir his oluyor. O zaman ikinmaniz gerekiyor
Espbulut EsmaSelma 24 saat sancı çektim açılmam çok çok yavaş ilerledi maalesef 🤦♀️ Dikişimde var 😕 ne ararsan var 😄 ama her şeye değer 👼🏻
EsmaSelma burcuali38 Amiinn allah razı olsun inşallah bende çok istiyorum artık kızımı kucağıma almayı. Onca aylar geçiyor ama şu son 3-5 gün geçmez oluyor resmen.
EsmaSelma Espbulut Herşeye değecektir ona canı gönülden inanıyorum ama insanın ilk doğumu olunca aklına gelmedik şey kalmıyo Nasıl bişey yaşıcaz onun merakı endişesi korkusu insana olmadık şeyler düşündürüyor😞
Espbulut EsmaSelma naçizane tavsiyem psikolojik olarak yapabileceğinize İnan’ın ama eğer olmuyorsa zorlamaya gerek Yok ben çok pişmanım açılmam yavaş olduğu halde ne epidural aldım ne sezeryanı kabul ettim kendime aşırı güvendim fazlası da iyi değil 😔
EsmaSelma Hildambxl Maşallah allah analı babalı sağlıkla büyütmeyi nasip etsin inşallah. Sizin sancılarınız nasıldı acaba?Çok acı veriyor mu?
EsmaSelma Espbulut Açılma için her hangi bişey yapmış mıydınız peki?Ona rağmen mi açılma olmadı. Uzun süreli yürüyüşler yapıyorum. Çömelme hareketi yapıyorum. Hurma yiyorum. Umarım bi faydasını görürüm.