Mervetny Arkadaşlar, bebek telsizi almayı planlıyorum hem uygun hem de kullanıp memnun olan var mı önerdiğiniz bir model 🤗
SenHepMercimekOlarakKalacaksin Mervetny ben motorola aldim henuz bebegimin dogmasina vakit var ama kendim denedim gayet basarili. Ses filan cok iyi, hic cizirti yapmiyor.
SenHepMercimekOlarakKalacaksin Mervetny jokerden almistim canım https://m.joker.com.tr/urun/motorola-mbp16-dect-dijital-bebek-telsizi-37209
Mervetny SenHepMercimekOlarakKalacaksin arka fonda çalan bir melodisi var mı telsizde? Motorolanın bir modelinde görmüştüm fakat hangisi bilemiyorum. Senin aldığında var mı canım?
Mervetny Agg0207 bazı telsizlerde çalışırken arka fonda hafif bir melodi oluyor, öyle bir özelliği var mı?
Dodoveannesi Ben Philips ten aldım. denedim memnunum. Oda sıcaklığını ölçüyor, derece düştüğü zaman bildiriyor. uzaktan bebişe müzik açabiliyorsunuz. Cızırtı yapmıyor.
Dodoveannesi Amazon’dan aldım. Ama Türkiye’de de kesin vardır. Modelin adı : Philips Avent SCD560/00 DECT Babyphone