KuzeyinAnnesiiiiiii Tuqcefkn 13.haftamda yaptırmıştım doktorum bayağı iyi demişti sonuçlara. %100 doğruluk payı olmasada insan sonuçları güzel geldiğinde rahatlıyor. Tabi Rabbim ne verirse en güzeli odur 🥰
smglplt1453571 biz dün yaptık haftaya belli olacak rabbim herkese hayırlı haberler almayı nasip etsin
ayhankubra01 Benim ikinci gebelik iç organ değerler biraz yüksek çıktı 20 haftada özel tarama yaptircaz inşallah birşey çıkmaz çok endişeliyim
ayhankubra01 Ormanmeyveli ikili teste kan alıyorlar canım ultrasonla bebeği inceliyor bnm kan aldiklarinda sonuçta cikti