9 haftalikkken kanamam oldu, progestan fitil kullandım iğne falan geçmişti. 16. Hafta da kontrole gittiğimde doktorum kanama alani oluştuğunu riskin tekrar ortaya çıktığını söyledi. Progestan kullanmaya başladım tekrar ağrılarım oluyor endişeleniyorum..
Aranızda bu durumu yaşayan var mı?