bu işin erkek kız boyutunu dert etmektense hayırlı ve sağlıklı olsun demek daha doğru sanki. tamam gönlümüzden geçen olur illa ki herkesin geçmiştir ama bu kadar abartmak da ne bilim. bir oğlum var ikinciyi kız olsun istemişimdir mesela erkeği tattım diye ama erkek olacağını öğrendim. dedim benim için olması gereken bu demek ki Allah bana böyle nasip etmiş dedim geçtim. Allah herkese sağlıklı hayırlı evlatlar nasip etsin inşallah 😊