Selam hanımlar ben bu ay şaban ayı oldu için ayın ortasında birde sonunda oruç tutmak cok sevap diye 10 marta oruç tutup neyse 21 regl olmam lazımdı sonra oruçta 31 mart dı bende dedim Allahım insallah hasta olmam hamile kalırım orucumu tutarım ve cok şükür şuan hamileyim yarında niyet ettim için oruç tutmam gerektiğini düşünüyorum sizce bir sakıncası olurmu bebeğe bir gün tutmam evdeyim tüm gün dinleniyorum kesemizi daha göremedik 4 nisanda keseyi görmeye gitcem