Kızlar cumartesiden beri çok kötüyüm grip oldum sinüzitim var sürekli balgamlı öksürük ve burnum tıkalı silmekten yara oldu sağlıkocağına gittim ilaç kullanamazsın dedi 19 haftalık hamileyim kendi doktoruma yazdım oda covid testi yaptırmalısın diyo yaptırmak istemiyorum diğer günlere göre bugün daha iyiyim geceleri öksürükten uyuyamıyodum ayaklarımın altına sırtıma vikis kullanmaya başladım bugün de başımın ağrısı kulağıma geçti ilaç kullanmadan nasıl atlatabilirim günde 2 kere ıhlamur içiyorum limonla gargara yapıyorum çorba içiyorum hep ballı süt ne içsem hiçbir fayda vermiyor hayatımda geçirdiğim en ağır grip ve en uzunu napıcağıma bilmiyorum