Kızlar Kasıklarımda bir ağrı hissedince kontrol günümde doktora bunu belirttim muayene sonrasında suyun fazla olduğunu ve erken doğumu tetikleyebileceğini söyledi. Daha 25 haftalığım ve şeker testine gireceğim hemen ondan şüphelendi. Erken doğum dediği için korkmaya başladım sürekli bunu düşünüyorum. Benim durumumda olan var mı eğer varsa siz neler yaşadınız merak ediyorum