Kızlar bugün 4+3 uz 4 haftalikken hcg 1979 la gebeligimi öğrendim ve bugün 4+3 ken doktora gittim karından ultrasonla kesemizi gördük. Fakat önceden dusugum var pıhtılaşma çıktı oksapar 4000 verdi iğne hergun vurulmam için ve haftaya perşembe yani 5+3 te kalp atisi için çağırdı pıhtılaşma olup gebeliği güzel ilerleyen var mı kaygılarım var acaba gelişecek mi kalp atışını duyacak miyim sağlıklı olacak mı diye … başından geçen annelerimizi ve anne adaylarımızla bu posta buluşabilir miyiz 🥰🌸🤲