Sibel6334 Merhaba hanımlar ben 6+4 günlük gebeyim bügün ilk ultrason muannesine gittim doktor doğru dürüst bakmadan kese var bebeği göremedim dedi jel bile sürmedi o kadar yalandan gezdirdi siz kaçıncı haftada bebeği gördünüz
Meryemtolga Sibel6334 Endiselenme 8 e kadar bebegi gormeyenler okudum burda. Ben iki hamileligimde de 6 da keseyi gordum 7 de bebegi kalp atışını duydum. Ama sana nacizane fikrim doktoru değiştir.
Sibel6334 Edabykl Edabykl hayırlıymışsın bebeğiniz sağlıkla alım kucağınıza yarın tektar gitmeyi düşünüyorum doktor çok ilgisizdi bence bakmadı bile
Sinemphotographyy Edabykl kesenizin büyüklüğü kaç mmdi acaba? 25 den sonra boş deniliyormus. Benim 24mm korkuyorum ☹️
Sibel6334 Birgul evet öyle yapacağım sorduğum hiç bi soruya cevap vermedi en iyisi özel hastane gitmek
Meryemtolga Sinemphotographyy valla canım onu hic hatırlamıyorum. Ultrason kağıdında yaziyodu ama simdi oglumu ayagimda salliyorum🤣🤣uyusun kagida bakar yazarım.
Meryemtolga Sinemphotographyy keseyi 1mm iken gormusum bebek ve kalp atışıbida bir hafta sonra duydum yüksek ihtimal 1.8 yada 2mm iken