haziransekiz Kızlar 2. hamilelikte ilkine göre bebeğin hareketleri daha erken hissediliyor diyorlar doğru mu? İkinciyi kaçta hissettiniz??
Kubra_elif_ahmet haziransekiz Ben ikinciyi ilkinden geç hissettim bu üçüncü bunu da neredeyse 20 21 haftada hissetmeye başladım
Binnur81 Kubra_elif_ahmet aynn ilkine göre 3 gebeliğim 19 çok hafif 20 de hissetttim bnde sasirmistim
Yasemiinny haziransekiz Ben ilk gebeliğimde 17 de şimdiki gebeliğimde 15nci haftamda hissettim pıt pıt şeklinde ☺️
Kubra_elif_ahmet Binnur81 Değişik bi durum ben hissettim diyenler de oluyor sorun kimde anlayamıyorum
Binnur81 haziransekiz bnde ilkini cokdaha erken hissettim 2 yi hatırlamıyorum 3 gebeliğim we 20 de hissettim korkmuştum hatta niye etmiyo diye sonra kizlar geç eder dediler bilemedim 🤭
hunilimom haziransekiz ilk bebisin hareketini 17 de bir defa hissettim 19 da devamlı 2. De 15 de hissettim