Yesimmm12 Az önce idrarın yaptıktan sonra peçeteyle sildim nokta nokta kan geldi şaşırdım sonra dedim dıştan bı yerden olabilir içine doğru sildim tekrar geldi sizce nedir acil e gitmem lazimmi
KADER743 Yesimmm12 hiç bekleme kalk git hastaneye canım benim arkadaşım öyle oldu iki hafta önce çocuk 7 buçuk aylık gitti dedi kordonu kopmuş hemen ameliyata aldılar hiç bekleme nolur nolmaz korkutmak istemm 🌼
Deletedmom727271 lekelenme kanama hiçbir şekilde normal değildir. doktora gitmelisiniz. inşallah mühim bişi değildir
Yesimmm12 Yesimmm12 KADER743 Kubra_elif_ahmet Zeyzey123zeyzey @34Ada01 Kizlar acilmam yok ama nst de sancım çıktı rahatlamam için serum taktılar eğer sancilar geçmezse sevk edilicem çünkü hastanede kuvez yok dua edin inşallah birşey olmaz 🙏ve ne olur olmaz doğum olursa die ciğer geliştirici yaptılar