Gzm23 Senin tek taraflımı çentik 🤨 belki ondan vermemiştir coraspirin. Genelde 2 taraflı olanlara ilk tavsiye ettikleri bu kan akışı daha iyi sağlansın diye. Bana doktorum en fazla az kilolu doğar dedi. Bende tansiyon ölçüyorum ama tansiyon aleti fobim var 😂 görünce çıkıyo tansiyonum 😇 Tuzu hiç kullanmıyorum. Daha ne yapabiliriz ki 😌