Nisankzn Diyarbakır’da evet çok ama kimse satmıyor
Öylede kimse vermiyor
Dün pikniğe gittiğimiz yerde çoktu ama kimden isteyebilirsin ki
Parasıyla dedim satmıyoruz dedi
Kaynanam ısrar etti iki tane verdi ama benim gözüm hala cevizlerdeydi
Öyleki gece rüyamda ceviz topluyordum
Millet çok cimrileşmiş çok 😕🤷🏻♀️