Zeyzeyy61 Kızlar Ankara Medical Park bati kentte doğum yapan var mı oda süslemesi nasıl yapılıyor, çok mu sade foto aradım ama.bulamadim. bir de doğuma birini aliyorlar mi biliyor musunuz
Boniboncuk Zeyzeyy61 canım orda kontrollerim benımde. Doğum paketi aldım paketin içinde süsleme var ama oyle şaşalı bişey değil kapıyı falan süslüyorlar sanırım. Doğuma da doktorun izin veirrse alıyorlar. Yanı bundan 2 yıl once arkadaşım doğum yaptı sezaryen eşini almışlardı
Zeyzeyy61 Boniboncuk şimdi covid den dolayı başka türlü oluyor mudur acaaba . Daha doğuma var benim o yüzden konuşamadım
Boniboncuk Zeyzeyy61 bende konuşmadım ama su an tedbirler bıraz azaltıldı ya belki sistem aynı sekılde devam edebilir Benım doğum Ağustos ta Doğuma birinin girmesini istemeıdgım için hiç sormadım Sen kontrollere gittiğinde bi sor istersen