Sm1347 Merhabalar… Haftadayım, bebeği şu ara nerdeyse bacak aramda hissediyorum. Erken değil mi. Sizde durumlar nasıl
ipekveatlas Sm1347 büyük ihtimalle ayakları aşağıda olduğundan. ben de o zmanlar öyle hissediyodum her an altıma isicekmisim gibi sürekli vurduğu içindi
Zeynepgl Sm1347 30+5 haftalığız bizde 🙏🏻 En başından beri nerdeyse bunu yaşıyorum ben canım bebeğin pozisyonundan dolayı bazen o kadar baskı yapıyor ki anlatamam
Fasulyem2 Sm1347 başı yukardayken kaburgalara çok baskı oluyo ağrı ve nefes almada sıkıntı çekiyo insan bi de mide yanması da çok oluyo bu şikayetler yoksa aşagıdadır başı canım benimli dönünce rahatlamıştım
Sm1347 İlk doğumum da sezeryandı. Şimdiye kadar muayenelerde sıkıntı çıkmadı. İlk hamilelikten çok farklı bir hamilelik yaşıyorum
melekimserra Sm1347 benimde ilk sezeryan ilki ile hiçbir alakası yok 30 haftalık olduk bizde ayakları aşağıda ondandır
Sm1347 Fasulyem2 hıçkırıklarını aşağıda hissediyorum. Bana başı ters dönmüş gibi geldi. Belki de yanılıyorum
aysnrsvs Sm1347 33+4 haftaligim bende zorlanıyorum artık baş aşağı duruyor kafası baskı yapıyor sanırım
Nilist Aynı şekildeyim. Bende bununla ilgili konu açtım hatta. Bu haftalarda normal sanırım. Eşim panik yapıyor o yüzden daha iki haftamız olmasına rağmen cuma günü doktorumuzdan randevu almış.
Sm1347 Nilist benim eşim de çok rahat.ben biraz panik yaptım ama 1 hafta sonra dr randevum. Sabrediyorum
eylulmucizesi27 Haftadayım çok şükür öyle bi sorunum yok ama yürüyüşlerde zorlanıyorum ilerleyen zamanlarda nasıl olucak bilmiyorum yavaş yavaş ağırlaşmaya başlıyorum galiba alışmışım sürekli hareketli olmaya yarın kontrolümüz var bakalım ne durumdayız
Rumeysaaaaaaaaaaaa Bende 30 haftalığım azıcık ayakta kalsam hemen ağrı sızı bugün bir de bacaklarımda sizilar var
Okurgezer Rumeysaaaaaaaaaaaa benim ayak bileklerimde de var o sızı, sanki adet olcakmışım gibi karnımın sağ ve sol taraflarında da sızı var