Kızlar artık yarın itibariyle 13 haftaya giriyorum, ama üç dört gündür böyle otururken karnıma bişi batıyor gibi oluyor ta mideme vuruyor artık bebek büyüdüğü için mi sizlerin de öyle oluyor mu gece sağa sola dönerken de bi değişik oluyor kanımın içi bişi var içinde ben kıpırdadıkça sallanıyor gibi ilk gebelik olduğu için bilmiyorum