Sdlsy Merhaba şuan 10 haftadayız biz kızlar temmuz 15 gibi görünüyor tahmini Doğum tarihimiz Doğuma kadar yaşadıklarımızı paylaşıp birbirimizin dilinden anlarız diye düşündüm. Tüm temmuz annesi olacak hamişleri bekliyorum 🙂
Sdlsy Aysegulflz cinsiyet tahmini var mı çok yaklaşmışsın hadi hayırlısı rabbim gönlümüze göre versin inş 😊
Sdlsy Geencanne biz bekliyoruz bakalım 😊 bu bekleyiş bile güzel ❤ Bakalım ikili testte öğrenmişler genelde belki bizde öğreniriz 2 haftaya 💃
EsraMuratKarahan Ben 12.5 haftalıgım ve bugun ultrason vardi doktoruma cinsiyet sordum bence kız ama emin deilim dedi bayada prof doktor gormeseydi solemezdi bile die dusunuorum ama yinede cok erken oldugu icin emin deilim dedi bence❤❤❤❤
Geencanne EsraMuratKarahan canım belkide görmediği için kız demiştir erkeklerde belli oluyormus bende çok merak ediyorum genelde ikilide tahmin yapıyorlarmış ben ikili yaptırmıcagım için ne zaman öğrenebilcsm acaba
1234456789 BezelikVeAnnesi canım tahmini doğum günü kaç dediler sana bizde 11+3 üz doğum 29 temmuz dediler
ozgeelcin 11+6 🤗🤰🏼ikili test yapıldığı zaman cinsiyeti sordum doktorum gördüğü halde söylemek istemedi 16.haftayı bekliyoruz hayırlısı bakalım 🙏💫