Şimdi eşimle 1 beraberliğimiz oldu adet sonunda ama bugünde karnım ağrıyor midem bulanıyor muhtemelen üşüttüm hastaneye gidicem acile ama doktora ne demeliyim gebelik şüphem var desem olmaz belkide tutmadı ama yinede insanın içine kurt düşüyor sonuçta ilaç serum falan olabilir ne diyim bide şüphem var dersem kesin betaya bakıcak ve çıkmıcak erken olduğu için yok bişey diyecek