ikizlerin_annesi__ daha 38’e gelemedik, 36+5’iz bugün. Ama benim kız da 38’i beklemeyecek gibi, kasılmalarım var ve açıklığım başlamış. Geçen hafta muayenede 2700-2800 civarıydı. Ama genelde sezaryenler 38 dolunca alınıyor zaten, senin için de bir sorun olacağını sanmıyorum canım.