Rengarenkk 21. Haftada detaylı utrasyon sırasında benim de rahime giden iki damarda çift taraflı direnç artışı vardı. 25.haftada perinatoloji bölümüne gittim bir tanesi düzelmişti diğeri de normale dönmek üzereydi . Şimdi 30 haftalığım 21 den beri coraspin kullanıyorum . Benim de bir sıkıntı olmadı şimdiye kadar sizin de olmamış . Her zaman bir şey olacak anlamına gelmiyor demişti doktor .