Acile gidip parolu serum olarak almak da rahatlatıyor. 15 gün önce çok kötü ağrı yaşadım 1 gün boyunca hiç geçmedi uyku bile uyumadım. Acil dişe gittim apse yapmış antibiyotik verdi kullandım rahatladım. Ara ara ağrı geliyor yine ama dayanılamayacak gibi değil. Bi de karanfil yağı sürüyorum. Çok geçmiş olsun 🙏🏻