Benim banyomda yer var o yüzden normal aldım. Hatta onu da takım olarak letgodan aldım. İçinde çok iyi bi filesi de var. Üstüne kireç sökücü sıkıp temizleyeceğim, fileyi de makineye atarım. 100 liraya aldım. Normalde hepsi 400 tutardı. Napayım her şey çok pahalı