Arkadaşlar 6 aylık ikiz gebeyim 3 gündür şiddetli kusma yaşıyorum hastaneye gittim serum falan taktılar bebekler de bir sıkıntı yok ama kusma sorunum geçmiyor hamileliğimin ilk ayından bu aya kadar hiç kusma bulantı yaşamamıştım asla yemek de yiyemiyorum aynı sorunu yaşayan var mı