Kizlar ben sezeryan olalı 3 gün oldu ama dikislerim aşırı derecede aciyo ne saga ne sola donebiliyorum kalkarken de aşırı zorlanıyorum ayaktada yan sırt kemiklerim batiyo ve bebeğime bakmakta zorlanıyorum sizin nasıl oldu ağrınız ne zaman geçti yada tavsiyeleriniz varmı çok ihtiyacım var 😓