Benimde 12. Haftadan sonra azalip 16. Haftamda tamamen gecti kendini zorlama yemek pisirmeye 😢 annen yanindaysa annene git benimkiler yurtdisinda oldugu icin malesef kotu gunleri tek basima atlattm. Kahvaltiyi bile esime soylerdim o ise gitmeden oturma odasina koyardi bende yedikden sonra giristeki dolabin üstüne koyardim geri geldiginde koymasi icin 😂 allahim ne zor gunlerdi cogu zamanda disardan siparis edip yedm cok dikkat edemedm yani yememe icmeme vs cogu zaman ekmek arasi ile gecistiriyordum. İnsallah seninde hemen gecer