Merhaba hamileler, bugün 21+4 teyiz. Detaylı ultrasona girdik.Hiçbir sıkıntı çıkmadı çok şükür. Önceden yaptırdığımız İkili tarama testide gayet güzeldi.Sadece bugün Doktor kalbinde beyaz parlaklık gördü. Başka bir şey daha olsa önemli olabilirdi dedi ama kafama çok takıldı. Bu tarz beyaz parlaklık Down sendromuyla alakası oluyormuş.Böyle bir durum yaşayanlar var mı😞