Melek-80 Kızlar doktorum bugün ikili test kontrolümüzde 12+2 günlüğüz %51 kız dedi tabi yanılma payı var dedi böyle olup sonradan değişen varmı
Kizilkafaa Melek-80 Bana da ikili tarama testinde duruşunu erkeğe benzettim erkek olabilir demişti ancak 16. haftada net olarak kız dedi yani ikili tarama testi ndeki tahminler değişebiliyor
Skdinc Melek-80 canım zaten %50 %50 oran ya kız ya erkek. %51 demiş… Yani aslında bir tahmin yapmamış ki :(
La_Liberte Melek-80 bu doktorlar dalga mı geçiyor diye düşünüyorum bazen 🙈 zaten %50 ihtimal var. Çok düşük oranla bir tahminde bulunmuş 🙈 sağlıkla gelsin inşallah buraya fotoğrafını atın biz de bakalım belki anlarız 😅
Kizilkafaa Melek-80 Yani tahmin oluyor o da size de belirtilen gibi, o yüzden 16. Haftayı beklemek gerekiyor cünkü büyük ihtimal erkek demişti