Merhabalar efeniiimm dün aylardır beklediğim muayeneyi oldum ÇATI MUAYNESİ 🦵 😂 çok korktuğum ama asla korkmamam gereken bi muayeneymiş normal kontrole diye gittim öncesin de doktorum çatı muaynesi olacaksın demedi bi anda hadi Büşra bi bakalım çatın müsait mi dedi ve sedye de beni hemen soydu bacaklarımı arayıp hemen baktı ben ayy noluyoo demeye kalmadan bitti bile kemiklerin müsait ama açılman yok dedi 🤷♀️ Kemik yapımın müsait olmasına çok sevindim normal doğum için.
ama açılmam olmamasına üzüldüm yürüyüş önerdi haftaya tekrar gidene kadar bakalım ama çatı muayenesinden deli gibi korkan ben nasıl olduğunu bile anlamadım sakın korkmayın❗️ ve önceden bilmeyip evham yapmadığım için bunun da etkisi olduğunu düşünüyorum çatı muayenesi rahat geçince normal doğuma karşı olan korkum bayağı azaldı 💃 💃