Kızlar 38+4 teyiz oğlum olacak sabırsızlanıyorum bir an önce doğsun istiyorum şuan sadece ishal var doğum belirtisi olarak, bide başı aşağıda Henüz kanala girmemiş siz hangi doğum belirtilerini yaşadınız ishal yaşayan varsa kaç gün içerisinde bebek gelir sizce ? Doğumun başlaması için neler tavsiye edersiniz tecrübeli anneler lütfen yardım edin oğluşuma kavuşayım 🤪😍