kahvesever__ Arkadaşlar 34+4 üm şuan 7 Nisan’da göz doktorunda randövüm var acaba hamilelikte giden varmı gözlerimi kamaraya sokup bakıyor doktor bebeğe bir zararı olurmu çok kararsızım gitsem mi gitmesemi diye gözlükleri mi değiştirmem de gerekiyor aynı zamanda
Yigitinannesiyim kahvesever__ Ben gittim göz ölçümü yapılırken de sordum doktora da sordum bir sıkıntı olmayacağını söylediler miyopum var lens kullanıyorum gözüm için damla da verdi hatta ben sormadan bebişe zararsız da dedi sen yine sorarsın girmeden ben sıkıntı yaşamadım
Hande1nur kahvesever__ canim bende 2 gün evvel gittim gebelikte hiç bir sakıncası yok doktoruma sorarak gittim bende hatta güldü bana :) gözlük canlarım değişti bankaci olduğum için biraz bozulmuş:)
kahvesever__ Yigitinannesiyim inşallah 🙏 canım çok kararsızım çevremdekiler sakın girme bebeğe zarar versin diyince biraz korktum açıkçası
Yigitinannesiyim kahvesever__ Kız doktora sor ondan iyi mi bilecekler zaten zararlı olsa göz göre göre bizi muayene edemezler hak var hukuk var insanlar hep konuşuyor bende girdim çok şükür bir şey olmadı
kahvesever__ Hande1nur için rahatladı benim de randövüm var korkuyorum açıkçası birşey olursa bebeğime diye