Ozlemynss Slm kızlar 35 haftalık hamileyim trombositlerimde ciddi düşüklük oluşmuş sizlerde olupta doğum da yada sonrasında sıkıntı yaşayan varmı yada gebelikte ilaç falan verdi mi doktorunuz
gly6 Ozlemynss merhaba herhangi bir sıkıntı yaşadınız mı doğum sırasında benim de düşük çıktı her kontrolde de daha fazla düşüyor 33.haftadayım
Ozlemynss gly6 merhaba 36+1 de su azalmasından erken doğum yaptım trombositler doğum sonrasında normale döndü bu yüzden o sıkıntıyı uzun yaşamadım Allah şifa versin hayırlısıyla sizde kucağınıza alın inşallah
gly6 Ozlemynss gelmiş geçmiş olsun bebişlerimiz sağlıklı olsun da biz anneler için önemli olan o sonuçta sizi de sağlıkla bir ömür ayırmasın allah inşallah 🙏🏻❤️