Gozde0709 Kızlar 8 haftalık hamileyim,ve dün stresli bir olay yaşadım çok ağladım uyumadım fazla bı tek ayran icebildim acaba bebeğe birşey olmusmudur
biranneeeeeee Gozde0709 inan hepimizin oluyor öyle günleri. Ağrın kanaman olmadığı sürece bişey olacağını sanmam ama yinede elinden geldiğince sıkma kendini inşirah suresi aç dinle rahatlarsın inşallah
Eda_Esen Gozde0709 Yememenden kaynaklı bir şey olur mu bilmiyorum ama stresten uzak dursan iyi olur canm ben ağlayınca vicdan yapıyorum bebeği mi de üzüyor muyum diye
Yigitinannesiyim Gozde0709 Kendinizi strese sokmamaya çalışın ben de 8 haftalik gebersen eşimle tartışıp baya bir tepinmiştim hatta sabaha kadar ağlamaktan gözlerimi açamıyordum o son oldu zaten birdaha kimsenin o duruma getirmesine izin vermedim
Eda_Esen Gozde0709 O yüzden dünya bi yana evladımız bi yana diyip güzelce yiyip besleniyoruz bizi bebeğimizi üzecek şeyleri ardımız da bırakıyoruz..
Kizilkafaa Gozde0709 Yani hamilelik sürecinde hepimiz mükemmel güne geçiremiyoruz maalesef ben de onuncu haftam da eşimle çok büyük bir kavga etmiştim bugün hiçbir şey yiyip içmedim çok ağlamıştım ama bir problem yaşamadım çok şükür içiniz rahat olsun inşallah bir şey yoktur