Kbr_123 ben ilk hamileliğimde 4. Aydan itibaren başlamıştım hap olarak günde 1 içiyordum sanırım son aylarda 2ye çıkartmıştık çünkü sürekli bacaklarım kasılıyordu. Şimdi 2ye hamileyim 7 haftalık ama şimdiden başladım çünkü migrenim var bir tek o rahatlatıyor 3-4 günde bir içiyorum ama yavaş yavaş arttırırız sanırım bunuda.