Ben almamıştım çoğunlukla gecelik ped aldım hasta bezini hastaneden verdiler 2 tane ve gayet işime yaradı daha sonra oede geçtim kanamam gayet normal ped çok güzel idare ediyor ben pijama takımı giydigim için ve doğum yaptıgım gün kar yağmıştı kat kat pijama giydim depend için giy çıkar giy çıkar uğraşamazdjm